پاکستان میں ارطغرل غازی جیسا شاہکار ڈرامہ بننا چاہیے: اشنا شاہ

70

لاہور: (ویب ڈیسک) معروف اداکارہ اشنا شاہ کا کہنا ہے کہ وقت آگیا ہے کہ پاکستان میں بھی شہرہ آفاق ترکش سیریز ’ارطغرل غازی‘ جیسا شاہکار ڈرامہ بنے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اداکارہ نے سوال اٹھایا تھا کہ کیا تُرک سیریز ’ارطغرل غازی‘ کی مقبولیت باقی دنیا میں بھی اتنی ہی ہے کہ جتنی پاکستان میں ہے؟

Ushna Shah@ushnashah

Is this huge of a hit in Turkey & other countries or just PK?

269 people are talking about this

سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے اداکارہ کے اس بیان کو منفی طور پر لیا گیا اور تنقید کا نشانہ بنایا جانے لگا تاہم اُشنا شاہ نے صارفین کے اس خیال کو یہ کہہ کر مسترد کیا کہ ’ارطغرل غازی‘ سے نفرت کر کے انہیں کیا ملے گا۔

انہوں نے ٹوئٹر صارف کا جواب دیتے ہوئے لکھا کہ اگرچہ انہوں نے ابھی تک ارطغرل ڈرامہ نہیں دیکھا لیکن وہ سمجھتی ہیں کہ یہ بہت عمدہ سیریز ہے۔

UnInhibitedlyB@BUninhibitebly

They will hype anything for reads.
However, its a sad fact that some of the extremely refined talent of our country jumped with almost “disgust” for this show!
Like PTV had never broadcasted foreign sitcoms, kids programmes, Shakespeare enactments, documentaries, B&W films…😶

Ushna Shah@ushnashah

Hating Ertugul is a thing? Why? It’s a high budget series on the start of the Ottoman Empire yes? (I haven’t started it yet). I think that’s brilliant & it’s about time we had such shows.

See Ushna Shah’s other Tweets

 

انہوں نے اسی قسم کی پروڈکشن پاکستان میں بننے کی خواہش کا اظہار کرتے ہوئے لکھا کہ وقت آگیا ہے کہ پاکستان میں ایسے شاہکار ڈرامے بنیں۔